finns inga ord just nu..


tjejen på den här bilden är en underbar tjej som är omtyckt av alla, och när jag säger alla så menar jag verkligen alla! det finns ingen som kan säga ngt ont om henne!
den här tjejen delar jag väldigt mkt med, jag delade heela sommaren 2010 med, vi va varje dag, tltade sov över i hennes husvagn osv.. när vi är skrattar vi alltid. vi har haft många underbara stunder då vi har skrattat tillsammans och legat och gråtit i timmar tillsammans, jag kan alltid vara mig själv med dig oh jag litar på dig till 110 %
du lyssnar alltid när man har ngt att säga och är alltid intresserad av vad andra har och säga och sitter inte ara oh lyssnar och bara säger jaha och okej efter varje mening man säger. när jag är ledsenringer ja eller smsar ja alltid till dig.
du har ngt som alltid får mig må så himla bra, för varje gång vi har vart så har ja mått super bra!
du är nästan som en syster för mig, för varje gång vi ses upptäcker vi ngt nytt som vi har gemensamt, vi är så sjukt lika du & ja och har gått igenom ungefär samma saker.
jag glömmer aldrig när du & ja satt i din hammock och grät och snackade i flera timmar och sa till varndra jag älskar dig.
när ja har vetat allt dehär så har de kännts så overkligt på ngt sätt, man vill inte ta in sanningen.
jag har vart med om liknande och ja känner medlidande, du finns i mina tankar dag som natt jag tänker på dig hela tiden och jag är ledsen för det här.
sommaren 2011 är våran, vi har redan planerat allt vi ska hinna med!
tjejen på bilden heter josefine luoma och hon är en underbar person som vill allas väl oh altid har vart så otroligt snäll mot människorna i hennes omgivning, nu är de vår tur att ge tillbaka allt hon har gett oss!
vi är skyliga dig mkt jossan och det ska du få nu, du kan alltid prata med mig och alla oss andra i gänget,
jag talar inte bara för mig själv nu utan det finns hur många som hellst där ute som verkligen bryr sig om dig!
du är omtyckt glöm inte det!
det sista vi sa i telefonen imorse innan vi la på va:
- du är min bästa vän!
- och du är min!
sen la vi på.
du är min bästa vän, och jag vill inte att du ska må dåligt, jag gör vad som hellst för dig jossan, jag älskar dig!<3



Kommentarer
josefineluoma

som sagt, finnns inga ord!

du är helt underbar.

så himla glad att jag har er som vänner för ni har fått mej på bättre humör, varje sms blir jag så glad!

har inte träffat dig sedan det hände!

men idag på träning så ska jag träffa dig, ge dig en STOR kram!

älskar dig bästis♥

2011-01-09 @ 11:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0