HAHA jag bara mååååste (a)

jossan och jag började planera i soras vad vi skulle göra. det här ska vi göra i sommar:
vi ska tälta i mit två manna tält i en hel vecka på sommarlovet, vi ska nog flytta runt lite sen ska vi laga vår egen mat ( vi ska köpa massa mat innan veckan börjar som vi ska klara oss på hela veckan) sen ska vi bara ha mobilerna ligga i tältet utan att röra dom (vi måste ju kunna få tag på våra föräldrar ifall de skulle hänga ngt haha). sen får vi inte träffa/se våra föräldrar på HELA veckan, dom ska få sakna oss haha!
när vi tvättar håret ska vi görra de i sjön osv.
sen får vi bara andvända våra cyklar när vi ska ngn stans!
haha shiit vad jag längtar :D kommer bli fett kul, de flesta vi har sagt de till tkr vi är dumma i huvet
men nej det är vi inte, vi är bara vikingar eller va det heter, haha!
+ vi ska laga vår egen mat, typ grilla korv pinnbröd osv..

haha i somras när vi tältade på min tomt :D hennes pappa fick komma
as sent till oss på kvällen och ta upp tältet för vi kunde inte (a)
blonda



Kommentarer
Sandra Paulsson

Låter spännande!

Har du hört att hela familjen ska upp i sommar? Sofie, hennes kille Björn, Mamma, Hannes, Offe och jag!

Sofie, Björn, Offe och jag ska bo på campingen vid din pappa. Då hinner vi ju ses massor. Lär komma upp vid 10e juli ngn gång.

2011-03-08 @ 20:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0