Dag 16 – Barndomsvän

ja, när jag va liten så va jag med väldigt mkt folk.
men nåra har ja kännt sen ja va riktigt riktigt liten..

Kajsa Möörkvi har kännt varandra sen vi va noll år, våra mammor umgicks när i låg i magen och när vi precis hade föds.sen dess har hon verkligen vart min bästa vän! vi har otroligt många minnen tsm och vi har vart utomlands tillsammans typ 4 gånger tror jag (?) en underbar tjej som jag alltid kan snacka med, en riktig toppenvän!


Molly Berg
molly och ja va jämt när vi va små, alltid alltid alltid, vi va verkligen bästa vänner och såg typ lika dana ut,haha alla fröknar blandade alltid ihop oss i flera år! vi va typ alltid också och har väldigt många minnen tillsammans, våran humor är exakt samma och vi skrattar typ alltid!


Linnea Gustavsson
vi har också vart sen vi var väldigt små, har alltid haft superkul tillsammans och vi hade ju våra normala lekar om man säger så ;) våra pappor är ju bra vänner så vi va mkt pga dom också :) en väldigt br vän!
haha en 4 års gammal bild

Lina Garmenius
vi va också väldig mkt när vi va små och sov typ över heela tiden, haha typ varje helg :)har alltid haft sjukt kul tillsammans och skrattar hela tiden, och när vi va små lekte vi alltid att ja va hennes mamma, ja trodde ja va jätte rolig då.. haha

som t.ex här ville ja säkert va hennes mamma och hon skulle sitta i
mitt knä (haha) tönt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0