Dag 11 – Mina föräldrar

mina föräldrar? eh jaa..
min mamma heter desirée & min pappa heter conny.
dom bor ju då inte tillsammans haha de kanske ni har fattat?
med mamma bor ja i samhellet typ eller va man ska säga i ett litet gult hus mitt i smeten
typ.
& pappa bor typ i skogen vid stranden. På sommarn äre najs
båda två är lika ikke normala & töntar :D asså vad ska man skriva?
mammas humor är typ när ja dansar eller när ja göt ngt töntigt,
pappas humor är när ja slår mig eller ramlar då garvar han sönder,
man kan ju undra vart ja har fått de ifrån att ja alltid as garvar när folk slår sig?
mamma gillar typ att va på sånhär jumpa, va med sina kompisar eller va & va?
vad säger man? fika? blommor, kolla på tv, musik osv
pappa gillar hårdrock, rally, ac/dc spela gitarr trummor osv.
jaaaapppp, intressant inlägg asså ;)

HAHA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0