Dag 06 – Min bästa vän

okej.. det här innlägget kan ju ta ett tag känner ja på mig direkt, och det är absolut inte så att jag bara har EN bästavän, asså vem pallar ha bara en enda bästavän, ja har massor...
here they are <3
här är mina sex dvärgar :D
Josefine Luoma<3


den här tjejen lärde ja känna i lekis när vi va sex år, för på dagis kännde ja inte henne för vi va ju lixom dom olika avdelningarna, man kunde ju bara intre va me dom inne på solrosen, haha nej men iallafall,
har gått i samma klass som henne i 7, är inne på de åttonde året o ja känner henne väldigt bra,
vi delar otroligt många minnen o ja spenderade nästan hela sommaren med dig, eller typ varje dag.
sommaren 2010 va verkligen våran tid, de va underbart de vi gjorde då!
jag kan alltid snacka med dig o litar på dig tll 100%
när vi är tar vi alltid bilder, haha de måste vara våran speciallitet.
jag tänker inte ta upp ngt om det som har hänt du vet vad jag menar för folk skriver om de
hela tiden o ja vet att du tkr att de blir lite små jobbigt när man lixom ''tjatar'' om det, men du vet
ju att jag finns här för dig!
vi har alltid så himla kul tsm o är så sjukt lika, varje gpng vi är kommer vi på ngt som vi har gemensamt,
de är väldigt kul faktiskt :)
jag är väldigt glad att jag har dig för utan dig hae ja inte vart denjag är idag, inte alls
jag älskar dig min jossegos <3

Molly Berg<3

(hade ingen bra bild på oss på min mini dator, så får bli en bild som är exakt ett år nästan)

Molly har jag då kännt sen jag va typ 1 år (?) du va alltid min bästa vän när vi va små o ja hade bara dig just då, vi va jämt o alla blandade alltid ihop oss två, för vi såg ju typ lika dana ut när vi va små (a)

och med tanke på is tunnan, gran barren o allt dedär så är de ganska otroligt att du fortfarande är min vän, haha men de är ja otroligt glad för! :) vi har alltid skit roligt när vi är o dig litar ja också på till 100% du har tamefasen aldrig sagt ngt till ngn som ja har sagt till dig!

vi har väl typ 4390768375895 minnen tsm, asså de går nt att fatta hur mkt vi har gjort tillsammans!

o jag älskar tt garva med dig, asså verkligen rå garva!

sen är de ju inga fel när vi garvar åt våra mammor när dom är lite töntiga när vi gör ngt tillsammans allihoppa ;) haha nej men typ som

- en skagernbaguette, vore ju gott..

haha as kul :D
Älskar dig pollan <3

Linnea Gustavsson<3

dthär förstår ni, det är min men sister haha de har vi vart sen i va små :D har känns denna flicka sen ja va kanske 1 år. och i har också 1000000 minnen tsm,våra pappor är ju bäst vänner o sysslingar också, så vi r ju släkt lite kul faktiskt!

fast de märker man nog endå (a) nej men vi har samma sjuka kuliga humor o skrattar alltid åt samma saker!

vi har alltid skit roligt tillsammans o kan alltid snacka med dig, glömmer aldrig våra minnen som skoaffären på din vind.. leken på dagis.. när vi åkte pulka efter din hund i backen hos din pappa.. & allt dedär haha vi är så jäkla kungar asså!

så fort jag är i närheten av dig så blir jag glad, ingenting blir lixom jobbigt längre då! o de är ju alltid lika roligt när vi har damp :D

jag älskar dig gullan <3

Matilda Persson <3

här är hon, den blonda lilla saken som är kung på spanska :D
nej men hon är väldigt snäll & omtänksam, du bryr dig alltid om en och du vet att du hjälpte mig vääääldigt mkt en gång, tror du vet vad jag menar, även fast de inte är så bra med den saken nu så betydde det hur mkt som hellst, du är min lilla brylling som ja alltid kan snacka med och garvar alltid med dig! har hundra tals minnen med dig och jag kommer aldrig glömma allt vi har tillsammans!
älskar dig o din lillla stuga som vi alltid kommer till o glömmer aldrig det här
alla går till matilda o bar mosar in o sätter på en film. matilda kommer in och är helt tyst
- hej matilda
- hej
- vi kollar på film
- ah jag ser det, det är bara att gå in, öppet hus alltid vet ni, ni bhöver aldrig fråga om tt få komma in eller nåt, det är bara att gå in i mitt hus.
*tyst*
linnea: - ah, men asså vilka hänger med till mig?
julia :- asså.. vad är klockan?
matilda: - hahahaha jaa skoja!
haha fyfan de va så jävla kul o alla va verkligen skit rädda :D
älskar dig tildiatte, min brylling <3

Lina Garmenius <3

lin är också en av mina barndomsvänner, kommer ihåg när vi va små så sov du hos mig typ varenda helg!

vi har massa minnen tsm o när vi är så äter vi kinder maxi, våran älskling! haha o har alltid så roligt o mysigt tillsammans, ja kan alltid snacka med dig o ja är alltid mig själv med dig, jag kan göra vad som hellst

utan att du tkr ja är konstig för vi är typ lika cp båda två :D
man kan alltid räkna mee dig  du ställer alltid upp på saker!
du är verkligen clownen av oss, haha o lätt bästa målvakten everrr, du kommer alltid va de linatro mig! :) ingen slår dig, INGEN du är kung kung kung i skolan så är de alltid roligt för vi har väldigt kul :d haha kul mening de vart

nej men vi har ju också lite såhär strange lekar som minnen haha xd du vet vad jag menaar

jag älskar dig girran <3

Rebecca Bengtsson <3

(HHAHHAHAHAS hade ingen annan bild seriöst. på den här dataaan)

Becca lärde jag känna för två år sen :) vi började i samma klass o de blev ju automtiskt att vi va eftersom alla andra va ;) vi har härliga minnen tillsammns och jag kn alltid snacka med dig! du har hjälpt mig med väldigt mkt o fått mig på bra humör otroligt många ggr när jaghar vart lite nere! vi är väldigt duktiga, jättebra gick det ju när vi skulle måla naglarna hehe.. haha får ju lite damp på dig när du är elak mot mig ibland o säger håll käften dårå men :( haha nej men de är ju lite kul faktiskt! du är absolut den roliga dvärgen av oss haha, kan ju typ garva sönder åt dig ibland och du är otroligt snäll!

älskar dig beccis<3

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0