Dag 01 - presentera mig själv

jaha..
Jag heter Julia Rolfsson och är 13 år, fyller 14 den 13e juni.
Går i 7C på Centralskolan.
Mitt liv ser ut som vilken tonårings liv som hellst tror jag ;)
Jag bor i en liten ort som heter Finnerödja, ligger mitt emellan göteborg och stockholm faktiskt.
på fritiden är jag till 98% med mina vänner, ja är knappt aldrig hemma (a)
spelar fotboll, sjunger.
som många inte vet så har jag som ett ''musikrum'' hemma hos min pappa
där är jag alltid när jag är där, jag sover nästan där..
där sjunger jag, spelar gitarr trummor osv. jag älskar musik och har alltid musik på
vad jag än gör nästan,
som person är jag nog ganska damp, jag hatar att vara seriös och älskar att skratta!
det bästa som finns är nog att va med mina vänner och bara vara mig själv och ha massa damp och
skrika o skratta osv :D
jag har snart spelat fotboll i åtta år lite till och från, jag älskar fotboll och mitt lag Finnerödja IF.
det går äldigt bra för vårat lag, vi har vunnit otroligt många cuper och kommit 2a nästan varje gång i ute serien.
jag har inte så jättebra koll, men jag tror inte vi har vunnit serien ngn gång (?)
vi vann även fair play priset 2008, och då vann vi 5000 kr tror jag!
i skolan är vi väl kända för finnerödja tjejerna.. haha!
jag älskar finnerödja verkligen, vi har alltid så kul här och varje helg är vi nästan jämt vårat
finnerödja gäng, de är bara tjejer och killar! fast nu för tiden är de mest tjejerna.
jag har väldigt många vänner, men dom allra bästa som ja är med mest och har ungåtts med
i hela mitt liv vissa av dom är Molly lina jossan matilda linnea& becca!
dom hör ni mkt om på bloggen.
jag är ganska klantig min mamma & pappa får ofta damop på mig för ja alltid spiller, tappar
saker osv..
jag har också en bror som heter patrik.
en katt har jag också, inte så intressant kanske.
saker jag hatar är nog vinter, folk som ljuger, dåliga dagar, att vara på dåligt humör, spindlar,
vara osams med ngn och massa mer..
saker jag älskar är sommar, vara utomlands, vänner, shoppa, bada, skratta, leva livet :D
saker ni kanske inte visste är
*jag har inte ätit smör på ca 4 år, hatar det!
*när jag va 3 år hoppade jag ner för våran trappa och bröt benet
*när jag va 8 år låg jag på sjukhus och opererade magen
*när jag va 4 år fick min mamma canser o de va de värsta i mitt liv, men nu mår hon jättebra! ♥
*när jag är ensam kan ja helt plötsligt börja gråta för ingenting :)
*jag älskar när ngn kliar mig på ryggen!
*jag älskar min vän mollys spotify lista!
och det finns väldigt mkt mer ni kanske inte vet om mig.
ibland kan jag uppfattas som kanske lite dryg, men när jag är riktigt trött blir jag väldigt
sur och orkar knappt le..
jag är 1,60 lång och har 37 i skostorlek, ibland har jag 38.
jag hatar verkligen matte jättemkt och jag är skit dålig på det, men ja jobbar på de
och ska försöka att gå ut med iaf G sen i åttan.
jag blir lätt besviken på mig själv när ja gör ngt jag blir missnöjd över eller ngt jag ångrar.
när jag är arg går mina aggressioner för de mesta ut på min mamma. och då blir hon inte glad.
jag har världens bästa humor och jag skrattar lltid åt mina agna skämt!
jag är väldigt utåt eller vad man ska säga och älskar att träffa nya människor
fast ibland kan jag vara jätte blyg och inte säga ngt, fast de är väldigt sällan ;)
många säger att mitt skratt är tillgjort osv, men de är bara allmänt cp :)
jag har alltid älskat djuk och det har jag gjort sen jag va liten, ja hade även en knin
när ja va mindre, tror ja fick honom när ja fyllde 8 eller ngt. han hette skutt och ja
sa alltid att han va min bästa vän, jag älskade honom jätte mk, men sen va ja tvungen o
sälja honom för vi skulle köpa en katt o ville inte ha både.. de va skit jobbigt jag grät hela
den dagen :(
jag älskar shopping smink parfym och allt sånt där annat som alla tjejer älskar ;)
nu orkar jag inte skriva mer, men de va lite om mig iaf. här kommer lite bilder

mina absolut bästa vänner som är bäst ♥

jag & linnea!

jag och min jossegos!



jag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0