torsdag :)!

hey!
idag äre torsdag & skolan va okej, idrotten vare volleyboll som gällde, haha vi körde typ 5 matcher
eller nåt & ja vart med hampus varenda gång haha lite kul faktist ;)
efter idrotten vare bara chill svenska sen sluta kvart i tre, då satt vi på bullen.
sen vare hem och käka o fort till bussen med matilda & lina och dra till träningen med alla andra
där vare 8 nya som började, de va kul dom va jätte snälla osv :)
nu sitter jag när och har nyss ätit en munk mums!
ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag plugga lite histora eftersom vi har prov på de på fredag :s
sen ska jag göra lite matte också, eftersom de ska vara klart efter lektionen imr o de är
rätt mkt så jag lär ju lixom skynda på lite..
imorn blire skolan först sen hem i guess (?) på kvällen blire att va med typ lina jossan matilda
joel felix, felix kanske linus sen vet ja inte om de va nån mer, haha ingen aning faktiskt,
ingen koll som vanligt, haha.
men nu ska jag göra ett inlägg med det här varje dag ni vet, så keep on watching!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0