svar på tal till elin :)

Postat av: elin
jag fattar inte de där roliga? kan du förklara ?
2011-02-06 @ 13:43:48

svar: klart jag kan förklara, haha förstår att folk som inte va där kanske inte fattar,
asså ja skrev det nog mest till alla som va där för dom fattar ju men ah såhär vare iaf,
hampus är en liten rolig pojke som är väldigt kul.
men iaf så ringde alis mobil hela tiden och han ba: asså vem äre som ringer hela tiden?
( det va hans bror som ringde men de visste inte han )
då tar hampus upp sin mobil och ba: de är jag wintercorn, kan du svara?
för asså hampus kallar ali för wintecorn osv, haha du kanske fortfarande nt fattar
men jag kan inte förklara så mkt bättre, man måste nog höra de irl för att fatta,
fast de va ju igentligen inte kul, de är de som är så kul, så äre med hampus.
aja, så vare ;)


Kommentarer
Elin

Tack för svaret, jag tror jag fattar nu ;)

2011-02-06 @ 21:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0