Nattblogg - 01.02

Hej!
kom hem från laxå för en stund sen, de började med att vi va hos linnea i hennes nya hus, de va awesome & hennes garderob asså.. omg! där va vi med ebba julia & linnea och såklart jossan & lina.
vi fixade oss lyssna på musik åt gelé hjärtan osv, mkt roligt :) sen gick vi till duscot som är vid skolan och de tog typ 20 min (?) och gå dit o de va typ -15 ute så de va liiite kallt, men vi kom fram tillslut.
discot va helt ok fast musiken söööög, men dansa hela tiden och det va mkt roligt ;) nu har jag ont i huvet och det är ikke rolit :( ska snart sova tror jag, imorn ska jag sova lääääänge sen ska jag inte göra nånting på dagen, fast på kvällen ska jag på kalas, men mer om det imorgon. nu ska jag sova! god natt
just nu:

sweet dreams!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0