måndag och jag är inte i skolan MOHAHAH

god morgon!
idag är det måndag och första dagen på lovet, underbaaaart!
känns som att jag har väldigt mkt att skriva om och berätta idag eftersom jag inte bloggade ngt
igår, jag va ju på cup hela dagen igår, gick upp kvart i sex på morgonen..
vi spelade väldigt bra på cupen men vi hade inte turen riktigt med oss, och det kan man ju inte
alltid ha, placeringen blev inge vidare men vi spelade bra och de va sjukt kul :)
lina o ja snackade igår när vi hade kommit hem och hon ba: det känns så konstigt att vi åkte ut så tidigt.
och det kan jag verkligen hålla med om, vi har aldrig kommit såhär dåligt i en cup förut tror jag.
vi har för de mesta kommit till semi iallafall. men nog om detta ;)
idag har jar ont i hela kroppen, överallt gör det ont + att jag har sjukt ont i huvet.
hade världens skallebeng igår de två sista matcherna också.
får se om jag hittar på ngt idag, det brukar ju kännas lite bättre när man får va med ngn och
inte bara tänka på allt ont.
smsade molly för en stund sen så får se om hon svarar snart, fast jag känner ju henne väl och jag tror
hon ligger och sover ;)
jag hr absolut inga planer annrs på lovet, bara att jag och mamma ska nog åka till örebro och shoppa
på fedag, eventuellt.

hoppas ni får en bra måndag och ett riktigt bra sportlov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0