hihi bara för jossan sa att ja skulle ha sån här ;)

oj redan dag 26? snart slut ju :/
men asså ja tkr de är rätt kul att ha en sån här sak, så vad tkr ni?
ska jag ha en sån sen igen? fast en annan såklart :)
skriv gärna en kommentar isf!

mina rädslor
hm.. rädslor? vet inte riktigt vad som menas med rädslor så, asså jag har ju ptroligt många fobier, min mamma får typ damp på mig för ja verkligen har fobi för typ allt hihi, men mina rädslor är väl typ lite höjder, spindlar, äckliga djur, när folk knäcker fingrarna (kanske lite mer en fobi) men asså seriöst de är vidrigt fyfan!
& massa mer, men de är sjukt svårt och bara komma på såhär. måste tänka länge isf haha men de orkar jag inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0