gullan ♥

vet att vi kommer ses i skolan osv, men de känns endå väldigt tråkigt. alla gånger vi alla tjejerna har vart hos dig, prinsess kalastet när vi cykla kl 4 på natten när vi tälta där på fältet hos dig, alla ggr vi har haft så sjukt kul och ätit semla morotskaka & allt!
kommer sakna att bara ringa dig som när vi skulle till udc och ba skaru med ut?
kommer sakna alla ggr vi ska mötas men vi möts typ vid din dörr xd
känns bara så konstigt att vi lixom bort typ lite mer än en mil från varanda, vi kommer ju inte kunna
gå till varanda längre osv.
men jag kommer sova hos dig så fort jag kan!
men men, vi kommer ses i skolan och det är jag glad för ♥
nu finns de bara en elak kvar.. :/








Kommentarer
LinneA

Julia sitter just nu i min säng elr ja Madras. Sitter och gråter jag vill att du ska sova här varenda dag som går!ska försöka att komma in till finnerödja så ofta jag kan när jag är hos pappa men då måste ni också anda mig och säga till om de hände ngt!jag älskar dig Julia och du är alltid välkommen här!<3

2011-02-11 @ 23:53:11
URL: http://Linneagustavssons.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0