Dag 28 – Det här saknar jag

det är mkt lilla jag saknar!
herre guuud..
för det första så saknar jag alla tjejer i finnerödja, alla våra minnen.. asså jag börjar nästan gråta när som hellst asså. de va ju hur länge som hellst alla vi va, för sist vi va hos molly så va ju inte becca med.
nu bor bara fema av oss kvar i finnerödja, men det ska inte hindra oss! ellerhur tjejer?










ni är underbara vänner allihopa! tänk alla sjuka grejer vi har gjort tillsammans asså, heelt oslagbara!
tänk när vi stor mitt i dalgatan och bad en bön att vi skulle va vänner för alltiv & allt dedär.
haha kommer aldrig glömma allt vi har gjort tillsammans!
men det slutar inte här! ellerhur? vi har så mkt framför oss och vi har myvket kvar att uppleva tillsammans!
ni 6 är alla en del av mig, och utan er är jag inte hel ♥ älskar er

en annan sak jag saknar är turkiet! saknar värmen maten poolen att bada sola och bara ha
de bra och inte tänka på skolan eller ngt! vill tillbaka!






turkiet ♥

ngt jag alltid kommer sakna är ju skara med laget, det va några år sen men jag kommer ihåg det
som de vore igår, och du spelade becca också. alla tjejer va samlade och
absolut sista gången vi skulle åka tranan hamnade vi på samma trana, vi satt
och skrev rap das armas och bara njöt, vilket underbart minne!



sen saknar jag sommaren! sommaren här i finnerödja som mest spenderas vid skagern och badar
men dom finaste vännerna på jorden! det finns inget bättre än sommaren ♥
då mår man som bäst










sen saknar jag massa massa mer saker, men det blir lite jobbigt, för det här har tagit typ 20 min :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0