Dag 27 – Min favoritplats

min favoritplats.. hm
det måste nog vara mitt gamla hus på krogvägen, mitt stoora hus som jag älskade
hade hela övervåningen för mig själv och jag trivdes verkligen där!
det va där jag växte upp, med mina mamma & pappa och även min bror bodde där.
det är ju där jag har alla minnen sen ja va liten. och nu är det nåra
andra som bor där :( även fast de va typ 2 år sen så kan jag knappt inte ens gå
förbi utan att fälla en tår.
känns fortfarande som om jag skulle kunna se mamma eller pappa i fönstret när jag går förbi..
saknar det verkligen ♥


Kommentarer
kajsa :)

ja asså håller med dig, saknar när vi var små och uppträde och skrev låtar på övervåningen,haha ♥ minnen! ♥♥♥♥♥ :)

2011-02-11 @ 19:24:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0