Dag 21 – Mina dåliga sidor

haha mina dåliga sidor.. det finns nog ganska många sånna ;)
en dålig sida är nog att jag kan bli jäkligt förbannad för små saker, och
säga saker som jag absolut inte menar, dom sakerna går oftast ut
över mamma. och det är heelt fel, för de är alltid hon som får mig glad igen.
sen kan jag nog vara rätt dryg ibland också mot folk, spelar nog
igentligen ingen roll ven det är, räckler med att jag kanske är lite små tjurig
och trött så är jag bara dryg, ngt jag själv hatar!
sen finns det väl många mer men vem har inte dåliga sidor? de har väl alla.
orkar nt skriva mer så ah

sakna håret :(
en till dålig sida, om jag ångrar ngt så måste jag jämt sitta och ta upp det
hela tiden ist för att inse att jag t.ex har klippt av håret en bit. ah
tror ni fattar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0