om hela helgen (y)

för de första vill ja bara säga ett stort tack till alla underbara människor som har gjort min helg superkul! i fredags va de skola först, fredagar är alltid chill. efter de drog ja o pappa te bowlingen o käka o sen hem. efter ett tag drog ja till linnea, sen kom alla tjejer till linnea o vi fixa oss dunka musik o hade de bäst. sen drog vi till discot i allaktivitetshuset. de va ganska segt men endå rätt kul, haha de va ju iaf kul innan på bk (a) eller va sägeru matilda?
kom hem vid typ 00.45 då. la mig direkt för va så jäkla trött asså!
sen vaknade ja upp på lördagen, va hemma hela dagen, men på kvällen åkte vi till kajsa o där va emma också.
vi va ute o gick haha massa kul, gjorde pizza, snacka, åt ostbollar me tandpetare, satt vid datorn osv.
skitkul verkligen!
idag har ja bara vart hemma åkt lite moppe o ja o pappa spelade kort o hade massa damp, haha ägde ut han totalt! ;)
ikväll ska ja kolla ensam mamma söker o va uppe länge för imr äre ingen skola! så glad.
imorn ska ja göra en rensning i min garderob för på tis ska ja va me jossan o då ska hon få en del!
här kommer lite bilder från fredagen hos linnea me mina tjejer<3







förlåt för kvalitén, men som ni ser är bilderna tagna me min mobil som ja har just nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0