okej, shit va de kom bom pang

becca sa ju för ett tag sen att hon skulle flytta till laxå. när du sa det till mig på msn satt ja o grät. ville inte tro på det. jag vet att de bara äe typ en mil ifrån men endå. o idag fick ja reda på att linnea också ska göra det.
just nu när ja började skriva de här kom de en tår som just nu rinner ner från min kind.
känns lite töntigt att gråta för det. men tänk alla ggr vi bara har sat nu drar vi ut o alla tjejer drar ut o har så jäkla kul. o tänk allt vi har gjort, tänk hur många minnen finnerödja gett oss. förstår ju vrf ni flyttar osv, de äe nt de att ja äe sur såklart, kommer bara kännas så tomt utan er två. mina älskade damp barn. ni kommer alltid att vara finnerödjare! o ja hoppas att vi kan träffas ofta!












allt vi har gjort tillsammans glömmer jag aldrig! gått runt i örebro o shoppat, shakat på discot i skara.
satt på tranan o skrek rap das armas kollat på bio, slängt oss i forsen. alla filmkvällar.
gått runt i finnerödja o nt haft nåt liv. legat o garvat tills vi tjuter.
dag som natt, finnerödja eller skara sommar som vinter, ni har alltid varit mina bästa vänner!
o de kmr ni alltid att va!
glöm aldrig:
MAN KAN TA EN FINNERÖDJARE UR FINNERÖDJA, MEN MAN KAN ALDRIG TA FINNERÖDJA UR EN FINNERÖDJA!
jag älskar er tjejer!


Kommentarer
linnea

julia sitter serriöst och tjuter kommer alltid att ha min pappa i finnerödja kommer njuta denna vintern ut med er kommer fira denna nyår med er här i finnerödja vi ska njuta vi ska skratta vi ska minnas vi kommer alltid att älska varann kommer inte lämna er för evigt kommer bara flytta ifrån er vi får minnas skapa minnen denna vinter ska bli bäst jag lovar ska göra allt för att ni ska känna att de kommer kännas som vanligt!<3

2010-10-19 @ 20:53:51
URL: http://linneagustavssons.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0