nallebjörn


glömmer aldrig alla gånger när ja sov på dig, vi låg på golvet du& ja o du
va som min kudde, så mjuk o fluffig.
vi hade alltid så himla mysigt. ja växte upp med dig för när ja föddes fanns du
redan, när ja va runt åtta försvann du. du försvann från världen.
men du kommer aldrig försvinna från mig. skillnaden äe att då kunde ja se
dig, ja kunde le mot dig och vara glad, det bästa va när ja fick klappa dig.
när ja fick gosa med min lilla hand i din fluffiga päls som alltid värmde mig.
nu kan ja bara känna dig. för ja
vet att du finns där. och du kommer alltid finnas innuti mig.
du va min bästa vän, och de äe du fortfarande. vill bara tacka dig för allt.
jag vet att du inte kan se det här, och de hade du nt kunnat gjort även som du levde.
men det skiter ja i!
nalle, min nallebjörn <3


Kommentarer
Sandra Paulsson

Nalle hund <3 den bästa ever!

Så jävla mysig! Hatar dock hans ovan att springa efter en med nosen i röven haha.

Mormor o morfar är inte det samma utan Nallemys

2011-02-15 @ 20:17:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0