mekonomen direkt, de äe karin, vad kan jag hjälpa till med?

idag va skolan chillll. haha SO:n asså OMG!
sen va man ju me på tjejgruppen på slutet så va bara me en kvart på engelskan
o missa hela slöjden. och så kommer det att bli dom 10 måndagarna framåt också.
gött :)
sen drog ja hem o sen drog ja jossan o becca till ica o va där i en timma o 10 min.
köpte 20 presenter till lina som vi gick över med, haha!
nu sitter jag här o pluiggar till spanska provet imr -_-
har skit ont i halsen också, har typ halsfluss på grund av en viss person haha (a)
men nu ska ja dra, kyss på dig leverpastej

ngn random bild på mitt öga


Kommentarer
the one who loves you blog! so fucking much!

haha, bara för att du och jag ÄLSKAR pontiak ;DDD<3

2010-10-19 @ 14:59:17
URL: http://jenniferposth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0