hiss&diss


♥ STICKAT!
skitfint med stickade tröjor mössor vantar osv nu till hösten.
tror man kommer få se mkt av det hösten  2010 :)

♥ ATT VI INTE HAR MKT LÄXOR DEN HÄR VECKAN!
annars brukar vi ha typ 6 läxor i veckan eller ngt. det suger verkligen.
så skönt att man bara kan sitta och chilla ist för läxor!

MIN KLASS!
min klass äe verkligen underbar! vi har så kul tsm o på lektionerna skrattar
man verkligen hela tiden. älskar den!

ATT JA HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN!
jag älskar att ha den här ''blogglusten'' hela dagarna och bara vånta på att
man får åka hem och blogga, man kan ju undra hur länge det kommer hålla.
men nu på hösten äe de bara mysigt att sitta inne och blogga.


* KYLAN!
vem hatar inte denna kyla?! matilda och jag dör ju nästan på morgonen påväg till
bussen..

* ENGELSKA!
rätt många ämnen i skolan tkr ja kan vara rätt okej faktiskt. men engelska.
har alltig hatat det, men nu känns det som de äe värre än alltid asså, hatar det!

* BILDDAGBOKEN!
igentligen tkr ja att de äe kul, men sammtidigt suger det! det enda som äe kul äe
att få kommentarer som man har lagt upp en bild. sen gör det min data så seg
också!

* SÅNNA SOM ÄE EFTER!
en sak som äe irreterande äe när folk lyssnar på låtar som äe flera månader gamla.
det kan bero på vilka låtar det äe såklart. men spec typ lady gaga katy perry osv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0