hello everybody!

hej
nu är ja på liite bättre humör än va ja va förut hehe (a)
just nu sitter ja o dricker varm oboy o äer macka.
förut bakade ja faktiskt pepperkakor och jag åt ingen deg.. säger vi
japps japps




matildas mitt o linas lilla rum♥

fy vad ja saknar ramsvik asså, de va så himla bäst!
när man tänker efter, vi hade världens mysigast egna stuga.
först kom man in o då va de en toa ett litwet kök en soffa o ett bord,
sen fick man gå upp för en liten trappa, och gå in i en mini dörr som man fick
krypa igenom då kom man till mitt linas o matildas rum, och direkt när man
kom upp så sov jossan molly o fanny, men de slutade med att mitt i
natten så låg jag matilda lina jossan och molly ( asså alla utom fanny )
i vårat rum MED DÖRR för fanny snarkade så ingen kunde sova ;)
och vädret va helt underbart! havet va kristallblått, de kändes nmästan som man va utomlands!
saknart! <3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0