ÅH UUÄÄÄ BLÄÄÄ EEEHhHH

assssså åh.
imorse snackade ja me mamma, ja ba nu jävlar ska ja färga håret brunt.
andledningen till att jag gör det är för:
* min blonda färg är numera gul..
* jag kollar tillbaka på massa gamla bilder när ja hade brunt o
blir verkligen sugen på att va brunett igen
* mitt hår ser bara så slitet ut i blont
MEN jag har alltid velat haft blont hår och nu har ja lix det, så varför färga tillbaka
brunt tänker ja ibland, ja älskar verkligen blont hår endå..
ah, men sen snackar ja iaf me mamma och då säger hon såhär.
- ah men kan du inte slänga i lite blonda slinogr hos frissan igen då?
o de trodde ja aldrig hon skulle säga för hon har alltid velat att ja ska ha brunt
hår o eftersom hon själv har vart frisör så säger hon att de sliter så mkt att färga blond
osv osv.
men asså endå, nu vet jag ju inte, jag hatar att ha beslutsångest.
antingen slinga blont igen hos frissan, eller köpa toning och slänga
i en fin brun färg...
bajs asså!

SÅ NU ÄR DE LITE UPP TILL ER. kommer lyssna väldigt mkt på vad ni tkr.
vad passar ja igentligen bäst i? dom flesta har sagt blont.
men jag vet ju inte själv. så snälla skicka en kommentar
de tar högst 1 minut!

BLONT





ELLER BRUNT?






Kommentarer
emelie strömberg :)

brunt faktiskt! men ingen röd brun acktig ton,utan en kall brun färg :)

2010-11-20 @ 18:57:27
URL: http://mliii.webblogg.se/
JENNIFER POSTH

jag tycker att du ska fortsätta ha blont, du är väldigt fin i det men det är du ju i brun också!

men, om du färgar brunt och så ångrar du dig igen, då äre ju väldigt svårt att bli blond igen? så om du fortsätter att vara blond ett tag till, så hinner du ju tänka lite mer på saken? :) <3

2010-11-20 @ 23:10:44
URL: http://jenniferposth.blogg.se/
emelie strömberg :)

sv: neje, din är! ska du på zon träningen på torsdag? :D

2010-11-21 @ 10:37:59
URL: http://mliii.webblogg.se/
Anonym

blont, du passar bäst i det enligt mig :)

2010-11-21 @ 11:01:13
linnea

julia gör som din mamma släng i blonda slingor du är finare i de!:)<3

2010-11-21 @ 11:10:58
URL: http://linneagustavssons.devote.se
moa

blont :D

2010-11-21 @ 13:00:07
Anonym

blont, eller slingat

2010-11-22 @ 21:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0