livet är bra orättvist..

det här är inte sant, det här är bara inte sant!
även om jag har vetat om de här länge nu så vart de mer
uppenbart igår. och jag vill inte förstå
även fast jag förstår att de här är på riktigt.
ah vet inte vad jag ska sriva, jag älskar josefine luoma iaf♥

den här tjejen på bilden är nog en av dom snällatse personerna man kan hitta
hon vill allas väl och skulle aldrig såra ngn.
även fast jag är väldigt dålig på att visa det mot henne.
hon är alltid på toppen humör och förtjänar verkligen inte ngt illa.
hon är värd det bästa hon kan få!
önskar bara man kunde göra ngt
<3<3<3


Kommentarer
josefineluoma

oh, julia!

vet inte vad jag ska skriva.

bara att jag är jätteglad för all ditt stöd

älskar dig jullegoss<3<3<3

2010-12-04 @ 19:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0