♥ dom bästa

ngt som ja egentligen aldrig tänker på speciellt mkt är hur bra
min familj är, när ja verkligen tänker till så är dom bäst.
dom gör ju allt för mig, det är dom enda jag kan lita på och
dom finns alltid där för mig. utan dom skulle ingenting vara som de är idag.
utan dom skulle ja aldrig klara mig. dom tillhör mig
ingen dom ingen jag, ingen jag ingen dom.
visst har de vart lite strul hit & dit, men sånt är ju livet lixom.

min mamma & ja delar väldigt mkt, det är lixom tjejerna i familjen.
hon vet nästan allt om mig och henne skrattar ja alltid åt för hon är
så otroligt knäpp, hon har seriöst damp eller nåt.
går inte så mkt som två timmar utan att ja inte har skrattat åt henne
vi har gjort mkt tillsammans och upplevt många saker, vi bråkar ibland
men innerst inne så vet vi att det inte gör ngt, för efter ett litet tag
är vi vänner igen. jag hatar när vi är osams, för då känns de som
allt går åt helvete, fast de bästa är att de slutar alltid med att vi typ börjar skratta
år varanda lr ngt ♥

min pappa är väldigt speciell, han har sina ideer som ja tror han vet vad han menar..
han är väldigt rolig & påhittig och ja tror absolut inte de finns ngn på hela jorden
som har samma humor som mig & pappa. vi har den bästa humorn
i hela världen! han skrattar ja också alltid åt för han är väldigt.. hm jag vet
inte vad jag ska säga, men han är väldigt speciell som sagt.
vi har alltid roligt tillsammans och vi älskar ostbågar, ja tror vi är väldigt lika.
inte bara till utseendet (som många säger) utan även i sättet
fingrarna & tårna..
han är även den som alltid får bära mig på ryggen typ 100 meter mitt på natten
när ja är jätterädd för grodor så ja inte vågar gå på marken och
köra runt mig i en kärra på kolmården när ja inte orkar gå haha :D
o en sak som är så roligt är att vi alltid hittar på saker när ja är där
vi sitter aldrig hemma utan vi gör alltid ngt roligt, det älskar jag♥

min bror, min enda bror bara att han är min enda säger ju väldigt mkt.
han betyder jättemkt för mig, vi kommer ju lixom från samma mage o allt ;)
fast ja önskar att han bodde hemma så ja kunde träffa han oftare.
när ja träffar dig så skrattar jag och har kul, speciellt när vi kör arga leken..
bara ja mamma& putte vet hur de slutade. jag älskar att bråka me han o försöka
spöa skiten ur han (inte för att ja kan de) men man kan ju alltid ge han lite
däng♥

mammie ♥

pappi♥

bror♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0