:D


jo nu har jag lite funderingar här.
för de första så är det jul fem dagar, o ja är verkligen taggad för jul det här
året, tkr de ska bli skitkul, och nu är de bestämt att ja ska fira me pappa
o farmor o alla dom där på julafton ute hos farmor & farfar
och sen ska ja fira me mamma bror mig o alla dom där på juldan.
så ja får fira två gånger. och snart är det nyår också det är ja nästan
ännu mer taggad till! ska bli sjukt kul att va med alla, men frågan är.
ska man va i finnerödja med typ lina jossan molly matilda osv..
eller ska man åka med linna o isf lina också till lacå o va me lite folk där?
alla frågar vrför man ska till laxå. och det har jag inget bra svar på igentligen, men skulle vara kul och göra
det iaf, man har ju vart i finnerödja varje år och det är alltid samma folk.
men samtidigt vill ja inte splittra på alla tjejer, ja vill ju va me alla!
samtidigt som ja vill va me dig också ♥ åh ja får lite besluts ångest ;)
men aja de är ju ett tag kvar så ja hinner nog tänka på saken som hugo sa en gång haha.

och sen så har ja börjat bli väldigt taggad till 2011 fattar ni att de är 2011 om
ett liiitet tag! ska bli kul med ett nytt år, och jag ska göra det här året till de bästa
mkt kommer att hända, och ja längtar verkligen! 2011 kommer ja även att börja åttan
till hösten. och då kommer ju betygen också.. så ska verkligen satsa mkt på läxor då.
det är då de gåller lixom, nu eller aldrig typ.
så 2011 ska bli bäst!
nu har jag skrivit mina tankar lite, som ni märken så är ja ganska positiv, haha :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0